Mini Spa

Island & Blue Lagoon, September 2014
 
Har precis tvättat ansiktet med grymma produkter från både Blue Lagoon & Nivea. Köpte inte hela Blue Lagoon serien när vi var på Island, utan bara deras Cleanser & Toner. Ska beställa lite krämer snart då jag verkligen älskar produkterna. Har Niveas nattkräm just nu & trivs ändå rätt bra med den, är ändå lite sugen på Blue Lagoons.. I alla fall sitter jag nu med fötterna i en balja med vatten, ska skrubba, smörja & fixa naglarna lite. Har en skrubb från The Body Shop som luktar galet mycket mint, det käns verkligen jättefräsht efteråt, sen smörjer jag med en kräm från Sephora, också riktigt bra. Smörjer på kvällen & sen sitter med bomullsstrumpor ett tag & så är fötterna jättemjuka på morgonen sen. Grym verkligen. Älskar fotbad & sånt haha. Det är nåt jag vill göra i NY btw, gå på både manikyr & pedikyr, åh längtar! Tänkte faktiskt ta hand om mina naglar lite också ikväll, smörja lite extra & skrubba nagelband & så. Mina naglar & nagelband blir så fula, spricker & är torra på vintern, helt sjukt. Så om jag orkar ska jag väl lägga ner lite extra tid på det. Tänkte nog göra det framför senaste avsnittet av Pretty Little Liars, så det blir nog rätt bra. 
Mitt liv | |
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Åååå, Island. Älskar stället! :)

#2 - - Hannah S.:

Åh vad det ser härligt ut på bilden, och ååh vad jag också vill till NY! Kul att du ska åka dit! :)

Upp