Feber & förkylning

Finaste Regent, från praktiken på Beridna Högvakten. Saknar det såå mycket!
 
Vaknade mitt i natten & har inte kunnat sova bra alls sen dess, hostade som en galning jätteont i huvudet & bara allmänt låg liksom. Tog tempen sen på morgonen & hade då 38.1, vilket är rätt mycket för mig då jag ligger på ungefär 36.5 i vanliga fall. Så blev hemma idag från skolan. Somnade sen vid 7 i morse & sov ett bra tag så det var riktigt skönt. Lever på ipren, vatten & vindruvor idag haha, har sån otroligt dålig matlust när jag är sjuk. Men har lyckats äta två mackor lite tidigare & ska väl försöka få i mig något litet till lunch nu i alla fall. Hoppas verkligen att jag är feberfri imorgon & mår så pass bra att jag orkar åka ut till travet på kvällen. Vill verkligen inte missa flera licenslopp.
Mitt liv | |
Upp