Arm day

Har precis kommit hem från gymmet, idag stod armar på schemat. Jag tror jag är lite tvärt om än alla andra, känns som många ofta glömmer benen & fokuserar mycket på överkroppen & armarna. Jag hatar att träna armar, axlar & bröst typ. Resten av kroppen tränar jag mycket hellre än något av det. Så jag är otroligt svag i armarna & det gör ju inte direkt att motivationen stiger haha. Men idag har jag kört 1 timme armar & det vart ett riktigt bra pass. Mitt mål är att klara av att göra 5 chins & det är en bit kvar. Men det är ändå kul att ha ett mål att jobba mot & fast jag är en bra bit ifrån att klara det så är det närmare än det var för några veckor sen bara, så det går ju framåt i alla fall.
 
Nu ska jag ta en varm dusch & sen blire lunch. Vad vet jag inte än bara..
Hälsa & Träning, Mitt liv | |
Upp